Tájékoztatás számlaküldési folyamat átmeneti változásáról

2020. 03. 16.

Tisztelt Partnerünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk a korona vírus járvány miatt 2020. március 16-tól távmunkát rendelt el, emiatt támogatásukat kérjük annak érdekében, hogy az üzletmenet zökkenőmentesen folytatódhasson.

Kérjük Önöket, hogy minden pénzügyi elszámolást érintően postai úton feladott küldeményüket (számlák, levelek stb.) legyenek szívesek online (pdf formátumban) is továbbítani a mai naptól, az alábbi e-mail címre:

Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy az FGSZ Zrt. részéről kiállított számlák a mai naptól elektronikus úton is továbbításra kerülnek az Önök részére, amennyiben ezen igényüket jelzik felénk az alábbi e-mail címen:

.

Kérjük, ezen dokumentumok eredetiként való befogadását és kezelését. Természetesen az eredeti példányokat is igyekszünk mielőbb eljuttatni Önökhöz.

Rendszerhasználattal kapcsolatos küldeményüket kérjük továbbítani az alábbi e- mail címre:

 

Felmerülő kérdés, illetve segítségkérés esetén forduljanak a szerződés szerinti kapcsolattartójukhoz, illetve az FGSZ Zrt. Ügyfélszolgálatához a következő elérhetőségeken:

  • Telefon: +36-84-505-117
  • Fax: +36-84-505-592
  • E-mail: info@fgsz.hu

Szíves megértésüket és együttműködésüket megköszönve,

Üdvözlettel:

FGSZ Zrt. Pénzügy és Gazdálkodás Igazgatóság

Hírlevél feliratkozás